Monday, October 13, 2008

Satu Hari Di Pagi Raya...

Dush.. Raya ke 14 baru nak posting... hampeh... sedikit kronologi tatabudaya susila keluarga kecil hamba di hari pertama eidulfitri 2008..

Dipagi raya itu...



Anak gua sedang dikancing butang baju baharunya oleh bini gua yang busuk itu (hheee.. sbb x mandi lg)



Disebabkan anak gua ganas sgt maka dikancingkan kembali butang bajunya... apa nih? sudah masuk 2 kali!



Berposing puas setelah naluri kekancingannya berjaya. SYABAS!



Gambar ini diambil ketika gua sedang sembahyang raya di masjid. Cuba check mana ada kelibat gua! Maka sah mmg gua pergi ke masjid pagi tuh!



Bergambar sakan Selepas pulang dari masjid + makan + selepas upacara tangis menangis. Maaf! Adegan itu tidak boleh di pratonton kerana terlalu puitis kesahyuannya. Tak percaya? tanya bibik gua.. yang tetiba menangis walaupun takder apa2 hubungan dgn family mertua gua.. ANEH!
P/s : Rambut gua agak kucar kacir akibat memaki kopiah terlalu lama di masjid pada pagi itu



Bersiap sedia ke kubur.



Didalam kereta anak gua mengantuk ketika hendak pulang ke Melaka (kampung bapak gua)



Anak gua teruja tahap gaban entah kenapa...

Sekian shj.... arakian kisah akan bersambung kembali.....


No comments: