Tuesday, October 21, 2008

Layan...

Lagu Takdir cinta nyanyian Rossa adalah antara lagu yang aku suka dgr lately....
Kalau dulu waktu remaja aku suka layan boyband (saper yang tak dgr? tipulaa...) @ pop band,
dewasa sket early 18 layan rock ngan hip hop then bila dah kawin nih aku suka plak layan
lagu2 yang slow + Ballad dan penuh puitis mcm Imran Ajmain (Hanya Menari), Glen Fredly, Anuar Zain dan baru2 ni Rossa.

"ku tutup mataku dari semua pandanganku bila melihat matamu kuyakin ada cinta ketulusan hati yang mengalir lembut penguasa alam tolonglah pegangi aku biar ku tak jatuh pada sumur dosa yang terkutuk dan menyesatkan cintaku andaikan ku bisa lebih adil pada cinta kau dan dia aku bukan nabi yang bisa sempurna ku tak luput dari dosa biarlah ku hidup seperti ini takdir cinta harus begini ada kau dan dia bukan ku yang mau oh tuhan kuburlah hatiku"

p/s: Untuk download, klik s.i.n.i

No comments: