Monday, October 27, 2008

Lelong...lelong.....



Lihat, model produk ini sungguh selesa berada diatasnya. Seat boleh recline, ada seat belt, compartment ader 2 (atas & bawah), stroller boleh lipat dan muat dalam bonet kereta.


Model produk menunjukkan rasa teruja bergambar dgn stroller itu. (benda kaler hitam tuh boleh cabut)

Salam.... nih ada announcement... sape2 yg nak beli sweetc cherry stroler, ini lelong... dibeli pada tahun lepas, pertengahan 2007. so ader la 1 tahun++ tapi tak sampai 1 thn 1/2. aku beli di parkson Selayang dgn harga rm 288. Maka, oleh sebab aku dah ader stroller baru, maka hendak dijual kerana tidak dipakai... last pakai pun 6 bln yang lps... sblm beli stroller baru. Maka, ianya hendak dilelong RM 120. ambil sendiri. kalau nak dihantar pun sekitar subang jaya shj. .

Jika berminat, sila emel kpd husaif@bnm.gov.my atau husaif@hotmail.com. atau malas sgt... sila comment pada post ini. sekian.

ps : aku nak jual juga baby rocker. nanti akan dipost gambar.. sbb td baru beli rocking chair baru.. :p

1 comment:

faizalmukhtar said...

ok. gua booking dua2 sekaligus... stroller dgn rocker!

tunggu bini gua beranak dulu. nanti gua angkat. installment boley ka, brader?