Thursday, August 28, 2008

RumahKu SyurgaKu

Assalmualaikum.

Bandar Saujana Putra. Syurga Keluarga.


Sekarang nih aku dan wife tgk bz pasal renovation rumah.
lawyer approval dah dapat. sekarang stages untuk submission plan kat pejabat daerah.
bila dah settle. aku akan settle down bincang ngan si pembuat rumah aku nanti.
budget anggaran 100K. Buat all out. Depan belakang. Siap taman. wardrobe + lain2.
Tak sabar rasanya nak tgk anak2 aku main kat taman sambil tgk2 ikan.
Estimate masuk rumah Jan 2009. InsyaAllah.
Buat kenduri kesyukuran + cukur jambul Mohd Hardif Darwisy Mohd Husaif.
Pening rasanya, lagi pening dari preparation kahwin. Tp slowly pasti ok.
Wife aku pilih konsept. aku serah semuanya dan cuma tokoh tambah sket jer.
Aku sporting, sayaang isteri. mana baik aku ikut. takder byk songeh.

setiap progresss aku akan update berserta gambar.
Just wait....

p/s: terbayang lepak atas kerusi recliner kulit yang empuk sampil kaki kat OSim u squeeze,
tangan pegang PS3 wireless controller, mata tgk LCD berinputkan HDMI. Masyuk.. masyuk...
Syurga Duniawi....



::Rumah aku meggunakan google sketchup6::

No comments: