Thursday, August 28, 2008

Memoirs

Assalamulaikum.

Ptg tadi aku layan friendster. Upload gambar baru family + anak.
Aku terjumpa satu profile. Aku malas nak tgk sebab masih dendam.
Tapi rasanya tak baik. Benda dah lepas sudahla. Aku saja nak tgk.
Mana tau dah berubah ker.

Operasi bermula.

Aku pun pandai, logout friendster. search biasa kat google nama profile.
pastu masuk sbg anony. Saja nak tgk perkembangan selepas 5 tahun lampau.
Terkejut. Dulu masa aku jaga, baik. Aku jenis tak suka exposure berlebihan.
Mungkin salah aku sbb kawal sgt. tapi untuk kebaikan. future planning.
Tak kesampaian. Sebabnya, Tikam Belakang. sebab tuh aku dendam.
Tapi syukur, Allah ada bagi hadiah lain. Isteri yang baik. Aku Redha.

Mungkin culture shock. aku tak pasti. tapi tak peduli. bukan urusan aku.
cuma aku syukur. kini aku bahagia. Tuhan Maha Adil. Punyai keluarga yang baik.
Nur Awliya Batrisyia yang comel dan bijak berkata kata, dan bakal tiba,
Mohd Hardif Darwisy. Nur' Ilyah Mohamad, terima kasih segalanya. Kau yang terbaik.




p/s: Tuan punya profile, aku tak berniat jahat. cuma melepaskan perasaan. dendam sudah tiada.
Aku doakan yang terbaik.

No comments: