Monday, February 23, 2009

Im Back....

Lama dah x blogging... tgh sibuk pecah kepala pasal renovation rumah. Facebook, friendster pun x update2 gambar, cuma aku sempat access dan comment melalui Hp E71 aku nih jer.

Renovation budget aku very tight, rasa mcm tak cukup jer Rm100K tuh. maybe lps rumah dah siap, aku akan update blog nih macam biasa.

Me & Wife mmg weekend sibuk finalizekan tiles la, wordrobe, kitchen cabinet, appliances, etc.
mmg penat tp rasanya berbaloi... yerla rumah 1st and the only buat masa sekarang nih.. habis beriban pun xpa asalkan puas hati... semua untuk family aku (wife, Hadif & Awliya). Sure best giler lepak rumah sendiri.

Lps nih, time frame aku plak, mayb after 2 thn beli MPV (Proton Exora nih mmg tempting) and saving utk anak2. Pastu boleh rancang utk buat anak lain.. hahahah

rite .chiow!

My Precious Hadif


Ni Namanya 3 OREN!

Meh La kalau berani! Aku SMASH!

Hobi mmg suka melukis

Awliya & Nenek

Lastly, introducing Hadif The Tembamz

No comments: