Friday, November 14, 2008

world 1st!!!!

Alhamdulillah... minggu lepas dan sebelumnya minggu paling sibuk dalam hidup aku.... mana taknya, 4.11.08 Exam. 6.11.08 plak, Awliya masuk wad ampang putri sebab demam panas (39.5c), 7.11.08 & 8.11.08 ada exam... pastu hari isnin wife kene admit untuk c -sec ops, Awliya baru discharge that day gak..... fuhh... tapi apapun Syukur kpd ALLAH atas kurniannya... kronologi pada 10.11.08 seperti berikut :

My wife tgh buat CTG scan. Apa itu ctg? adalah satu cara untuk check heartbeat baby & contraction ibu
haa... graf  diatas menunjukkan heartbeat baby (warna oren pd digital) & kadar contraction (warna hijau pada digital). Aku dah expert sgt dah baca graf nih.. mana taknya dari Awliya lg aku dah mengadap benda nih

Wife aku di OT (operation Theatre) bukan theatre of dream haa! Nih masa 15 slps bius epidural (bius under spine dimana dari paras dada kebawah takda rasa apa2)

Gambar perut bini aku dibelah. Ini bukan gambar tipu2 , ini betul2! Aku masuk OT dan ambil gambar (nasib baik aku tak takut darah) Masa nih baby baru keluar dan doc tgh bersihkan perut.

Alhamdulillah, MUHAMMAD HADIF ZAQUAN selamat dilahirkan...

Mama yang hebat bersama Hadif, Mama, I salute You! Love u!

Muhammad Hadif Zaquan dilahirkan pada 10.11.08, pukul 2.07 ptg dgn berat 4.0KG dan panjang 55cm

Muhammad Hadif yang tembam tak ingat!

Aku yang keletihan tidur di sofa... 


P.s: Bini aku discharge pada 13.11.08..... cuma hp wife aku N81 jer tak disharge sbb hilang kat hospital... takder rezeki... nak wat camner..( aku pelik sbb masa hp hilang aku cool dan tak mengamuk... walaupun hp tuh aku yang beli untuk birthday dia... maybe ader benda baik yangnk  jadi kot.... Aminn...)





4 comments:

fazrimukhtar said...

Congratz from both of us -fazri & ayu- [konco hadif coming soon)

Myself said...

eiii, siyes babe... hadif cam dah umor 3 bln hokey... comel tak ingat... phone aku jahanem nih... tengah menanti ngan penuh kesabaran untuk dapat phone balik dari worksyop... tu yang aku tak sms2 ko... congrats heyy... mamaawliya pantang katner??? let me know via this section dulu k... or pm to my facebuk... muah muah to d kids...

Arabian said...

pantang kat selayang. call hp aku jerk.nak tau info. facebook pun aku on after exam nanti...

faizalmukhtar said...

panti asuhan! panti asuhan!